fredag 7 januari 2011

Nytt år

Då har vi klivit in i ett nytt decennium.. eller började det redan vid 2010? Hur som helst har vi ett nytt år - 2011! Nyårsafton spenderades i Sya med Malin, Jocke, Madeleine och Leon. Andreas jobbade och de andra paren fick förhinder. Det gör mig absolut ingenting att det inte blev stor fest o massa folk, det blev jättegott, trevligt och alldeles lagom. Enda som saknades var Andreas.

Nyårslöfte då. Förra året lovade jag att jag skulle hälsa på fler människor.. lyckades jag? Kanske. Förutom mamma, pappa, mormor o morfar som jag ändå hälsar på så har jag varit hemma hos några kompisar i Örebro som jag inte besökt tidigare samt varit i Växjö hos Bettsy och kusse Sandra i Norrköping. Har dock ett gäng kvar.. de i Stockholm.. men de ska jag besöka inom de närmsta månaderna. Jag anser att jag lyckats hålla mitt löfte även om jag hade tänkt mig ännu fler besök.

Men till årets löfte. Jag ska kolla mer på nyheter och hänga med vad som händer i världen.. iaf bättre än nu. Har sagt detta innan, men inte gett det som nyårslöfte, så nu j-vlar! Allmänbildning, här kommer jag! :D

Nu nyhetsmorgon!

Gott nytt år till er alla!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar