onsdag 19 januari 2011

Inte en enda gång!

Jag vaknade i morse med stenhårda tuttar. Leon åt inte en enda gång i natt. Inte helt utan protest men han skrek inte så himla länge innan han somnade om. Andreas gjorde ett fantastiskt jobb, sa vänligt men bestämt "nu är det natt, då ska man sova". Fram till klockan tre vaknade han väl kanske fyra gånger, men sen sov han till sju! Guld! Jag sov inte smärtfritt, gick in och kollade till honom fyra-fem gånger, men det var det värt. Och bättre blir det för varje natt, snart sover han utan uppvaknande och jag likaså! Det konstiga med detta är att det var inte bara mina tuttar som var svullna utan även mina ögonlock! De är helt svullna, så som de brukar vara dagen efter jag ätit popcorn. Undra varför? Jag åt inga popcorn.

Mitt hjärta slog sig själv i huvudet med sin skallra, men det gick över lika fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar