söndag 9 januari 2011

Plötsligt händer d

Helgen är på väg mot sitt slut och ganska mycket har hunnits med. I fredags hade vi gottekväll istället för lördagen som vi brukar, massa godis, ost o kex, ostkrokar och rödtjut. Tyvärr är jag redan godissugen igen men ska klara mig till nästa fredag. Jag har förstört min vardagsosugenhet under julledigheten och måste bygga upp den på nytt. Några fajter så är jag tillbaka på sunda banan igen.

Hur som helst, i lördags var vi runt hela Marieberg samt halva stan på jakt efter en leksakslåda till vardagsrummet och en väggförvaringsgrej för skötbordet. Vi var borta sex timmar och kom hem med en gosigelkott till Wilma och en liten boll till Leon. VAR FINNS VÅR LÅDA och våra förvaringsgrejer??? Jag har sett dem nånstans men minns inte var.

Idag söndag blev det en gemensam förmiddagstupplur för alla fyra i dubbelsängen. Vid frukosten upptäckte vi att Leon har tänder på G! Lite lite vitt såg vi i köttet. Tufft! Det förklarar varför han bitit så mkt på grejer och gnällt en del. Stora killen! Efter lunch tog jag o Leon en långpromenad där Leon sov första halvan men vaknade så att jag fick fälla upp ryggstödet så han fick sitta o se lite. Undra vem som tycker det är roligast, han eller jag? :)

Nu spelar vi bingolotto. Tänkte vi skulle vinna en bil. Än så länge dålig tur... men plötsligt händer d!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar