onsdag 26 januari 2011

Trött

Nu är jag trött. Sova hela nätter och springning gör mig inte bara pigg utan även trött. Eller kanske är det det övriga som gör mig så, för nu är jag trött. Ska nog sova medan Leon tar sin lunchlur strax, ska bli skönt. Sen ska jag nog ta en kaffe för är väldigt sugen. Den och luren kanske gör att jag även orkar med en promenad med Leon och Wilma, de ska ju också få komma ut. JA, det kanske är därför jag är trött, för att jag inte gjort nåt speciellt på två dagar, inga dejter, mest hemmafix, hmm. Men imorgon blir det babysim och bodypump, följt av fredag med en titt på vad Hindersmässan har att sälja till mig och en helmysig kväll men naturgodis och vin. GOTT! Så är jag pigg igen och har hela lördag och söndag kvar av helgen. Tänkte jag skulle färga håret idag, har köpt färg, men kom på att man kanske inte ska göra det när man ammar?? Långsökt, men det kanske går in i huden och till mjölken? Nä va? Kan väl inte skada?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar