lördag 29 januari 2011

Ingenting

Idag är det lördag och jag gör ingenting! Absolut nästan ingenting. Gick upp med Leon vid 7, matat lite och gosat lite och försökt få honom att sitta själv lite. Nu sover han för andra gången.. sin eftermiddagslur. Andreas är iväg och fixar vår bil.. vet inte när han kommer hem men tanken är att vi ska ta en familjepromenad då. Klockan är 15 och jag ligger i soffan surfandes på datorn med tv:n på, konståkning, spännande värre.. Jag gör alltså ingenting. Borde jag göra nånting? Jag får lite dåligt samvete för att jag inte gör nånting men tycker samtidigt det är ganska skönt att bara göra ingenting. För det är inte ofta man gör ingenting så ingenting är okej att göra ibland, när man får tid över. Men ändå känns det som att jag slarvar bort hela lördagen. Men är jag nöjd är det väl ingenting att gräma sig över. Snart vaknar plutt och då blir det slut på ingenting. Då ska vi göra ingenting tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar