lördag 22 januari 2011

Tvätt och ny livsstil

I och med Leons nya sovvanor känner jag att jag behöver, har energi till, lust att förbättra min livsstil. Leon somnade 19.15 igår och vaknade inte förrän 04.20. I med napp och somna om. Det går bara för bra nu! Jag blir så pigg och vill ut och springa. Jag gillar inte att springa, men jag vill gilla att springa. Ska nog köpa mig ett par löparbrallor som kanske gör det lättare och roligare. Visualisering 1:
Jag gillar att springa, jag springer lätt, nästan flyger fram. Känner hur jag bara får mer energi, blir starkare och mer uthållig. Att springa är underbart!

Har precis vikt ett berg tvätt. Det var lite mysigt.. sitta och vika familjens kläder med ett öga på nyhetsmorgon, lägga i olika högar och strukturera. Jag gillar struktur och planering, det är lite min grej. Visualisering 2:
I vårt hus har vi en tvättstuga med tvättmaskin, torktumlare och torkskåp, en lång bänk för tvättvikning och skåp för smutstvätt och tvättmedel. Jag tvättar, hänger, viker och trallar.



2 kommentarer:

  1. Jag tycker verkligen att du ska börja springa. Det blir kul efter ett tag. köp en pulsklocka och spring på puls. Då tar du inte ut dig för mycket samtidigt som du tydligt ser att du blir bättre och bättre.

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Jag ska nog göra så.. så småningom kommer jag även ha mindre tid över o då är löpning perfekt motion! Kram på dej Zell!

    SvaraRadera