tisdag 18 januari 2011

Usch va läskigt!

Lösningen blev att flytta in Leon i sitt eget rum och inte tillåta nattmål överhuvudtaget. Jag är rädd för att han kanske tycker det är läskigt att sova ensam i ett rum han aldrig sovit i förut, och dessutom inte får snutta till tröst. Men det är nog mest jag som tycker det är läskigt märkte jag när Leon somnade ganska omgående. Men resten av natten då? När han vaknar, vågar han somna om? Vågar jag sova så långt ifrån honom så att jag inte kan se hur han ligger och vad som händer? Det är nog det som är det läskigaste. Kommer jag gå in till honom flera gånger för att se att han lever? Kommer jag kunna sova? Sen känns det på nåt konstigt sätt som att jag kommer sakna honom, sakna att sova nära honom, sakna att amma! Nej nu får jag ge mig. Tänk vad jag ska få sova!! Snart en HEL natt!!! Första på nästan ett halvår!

Eget rum :o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar