söndag 23 januari 2011

Gröt, ägg, kaffe. Det är min frukost varje morgon. Den är bra, jag blir mätt, jag får i mig bra och nyttiga näringsämnen, mineraler och vitaminer och den är dessutom så god! Gröt är GOTT! Lite äpple- och bananskivor i gör den extra god, mättande och nyttig. Perfekt för mitt liv som löperska :) Har kollat in några auktioner på nya pulsklockor på tradera, ska lägga ett bud när de närmar sig sitt slut. Verkar som man kan få en för en hundring.. drygt. Det är väl bra?! Tänkte jag ska ge mig ut på min första runda i veckan.. så fort jag inhandlat brallorna. Det ska bli såå kul och skönt!!

Annars då? Leon vaknade vid 05.40 idag.. jag har dock satt gränsen för att stiga upp till klockan 6, så i väntan på det klockslaget låg Leon och pratade med sina fötter. De verkade ha riktigt trevligt (jag tittade nämligen in redan innan 6.. men lade mig igen när jag såg hur trevligt han hade). Han vaknade en gång i natt, vid 3, och det tog väl en kvart innan han somnade om. Vi har redan hunnit vänja oss vid att han sover så bra så det här kan man nästan kalla en dålig natt. Sjukt va?! Jag är supernöjd.

Nej tråkigt inlägg det här.. kanske ska radera det.. och nu blev jag trött bara för det. Hoppas Leon också blir det snart så vi kan lägga oss en sväng. Stor jäsp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar