söndag 16 januari 2011

Helgen går mot sitt slut

Helgen har känts lång den här gången. Möjligen för att vi smygstartade med ett glas rött redan i torsdags, härligt! Fredagen gick fruktansvärt fort.. men så är det kanske nuförtiden, nu när jag blivit tant. Gårdagen bjöd på en visit av pappa som kom för att fylla min plånbok med lite födelsedagspengar, äta lunch, dricka kaffe och såklart träffa Leon. När han hade tackat för sig åkte Andreas och köpte den efterlängtade expedit-hyllan till Leons rum. Jag som är den händige i detta hem monterade den på ett kick och inredde den med Leons leksaker.



Med morfar

Nu söndag och dags att komma i brallorna igen. Tårta, kakor, godis och god mat sätter sina spår, och framför allt gör det mig trött. Så tillbaka i goda vanor och ny energi! :D

Och ikväll är det SOLSIDAN!!!!!!!! Jippi!

Leon gillar skarpt sin gåstol, nu slipper han sitta i babysittern och titta på mig när jag äter frulle.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar