torsdag 27 januari 2011

Orkar inte träna

Jag har årskort på Haga sen i oktober. Började bra.. eller bra o bra, körde pump i alla fall en gång i veckan, dvs regelbundet. Nu är hela januari månad snart avverkad och jag har inte tränat en gång. Jag går ju långpromenad nästan varje dag och har börjat springa, kör även core hemma tre dagar i veckan så helt inaktiv är jag inte. Men jag får lite dåligt samvete att jag inte utnyttjar mitt årskort. Jag orkar inte ta mig dit, får inte arslet ur liksom. Gratismotion kanske är min grej, sånt man kan göra hemifrån, springa, promenera och corea med en dvd. Men faktum kvarstår att jag lagt ut pengar för att träna och inte utnyttjar det, det gnager lite i min hjärna. Shit happens.

1 kommentar:

  1. Är precis likadan. Jag har lärt mig nu att alltid köpa 10-kort, oavsett hur ambitiös jag är...det slutar alltid likadant.:)

    Trist med bilen oxå. vi fixade nyss vår fläkt med 1200 kr men nu funkar den iaf.

    SvaraRadera