onsdag 19 januari 2011

PMS??

Det måste vara PMS! Är min mens på väg tillbaka? Jag känner mig inte alls som vanligt idag och magen har sen någon dag tillbaka känts väldigt uppsvullen. Nu har jag passat på att vila medan Leon sover. Det har jag inte gjort sen han var två månader gammal. Hoppas han sover länge för jag har inte samma längtan efter att gosa med honom som vanligt. Känns jättekonstigt att säga, men just nu skulle jag bara vilja sitta i soffan och äta choklad, ägna mig åt mig själv, endast. Igår var jag även lite småirriterad en kort stund, något jag mycket sällan är nuförtiden. Promenaden idag var lite trög trots solsken och känsla av vår. Min ork var liksom begränsad. Usch, pms är skit. Men jag hoppas verkligen det är det nu, vad skulle det annars vara som gör mig såhär? Mina svullna ögon är också ett tecken.

Jag tror att det blir bättre när Leon vaknar och strålar upp i ett leende mot mig, då går det inte att vara pms:ig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar