tisdag 25 januari 2011

Snart smäller d!

06.40 och jag har redan varit vaken i 75 minuter. Trodde Leon skulle somna om efter lite morgonamning men icke, han blev bara piggare. Så jag gav upp omsomningsförsöket och steg upp. Inte mig emot för jag hann tänka på massa mat och blev jättehungrig, magen skrek. Nu tittar jag på Leon och han ser jättetrött ut. Han spelar sin mor ett spratt. Han kommer alltså vilja sova snart.. och undra hur tidigt man kan ge sig ut på en liten löprunda..?! Hur tidigt som helst antar jag, men det kan vara trevligt om det iallafall är Lite ljust innan jag ger mig ut. Annars ser jag ju inget ;) Skönt ska det bli hur som helst.. men det blir bara ett komma-igång-pass, typ 20 minuter så att jag känner att jag vill springa mer. Nu ska jag först kolla så jag förstår mig på min nya pulsklocka :D
Nu är det nära!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar