torsdag 13 januari 2011

Lycka

Idag var vi på information för babysimmet som börjar nästa vecka. Det ska bli skitskoj, speciellt för Leon.. ;) Sen satt/stod/gick Leon en lång stund i sin gåstol samt rullade några gånger. Han är såå duktig :D Ska bli kul att visa mamma/mormor imorgon. Hon träffade honom för 10 dagar sen och sen dess har det hänt otroligt mycket. Idag är det exakt ett år sen vi fick se Leon för första gången, på kubtestet då jag var i trettonde veckan. Vilken lycka det var att se ett levande minitroll där inne :)

Nu ska jag njuta av ett glas vin med min käre sambo som jag imorgon blir 3 år äldre än. Lammkött!

2 kommentarer:

  1. Haha ja men jag får så sällan kommentarer så får jag 2 så blir jag glad och får jag 3 kommentarer så blir jag ännu gladare! Så tack för det haha :)
    Tack så mycket..känns jättebra med jobbet men jag jobbar bara 40% än så länge..kanske 60% snart..men jag behöver mer jobb så jag kan flytta hemifrån! Spyr på att bo hops mamma å pappa! Kul att läsa om Leons utveckling också..han är ju bara för söt!

    SvaraRadera
  2. Och Grattis på din dag föresten!!

    SvaraRadera