tisdag 8 mars 2011

Wilmastund

Tänkte när jag hade lite tid över (Leon sover) att jag skulle gosa lite med Wilma för det kan hon behöva. Kom Wilma så lägger vi oss i sängen. Så vi gjorde men felet var vad jag hade i handen.. datorn. Så nu halvligger jag och bloggar med Wilma bredvid. Inte så mycket gos.. men bara att få ha matte för sig själv en stund är förhoppningsvis uppskattat.


Lchf-update

Ikväll blir det mycket god mat! Ugnsstekt lax med färskost och chèvre samt en sallad på mozzarella och tomat. Tur att jag älskar ost!

Körde ett corepass nyss. Gick lika bra som vanligt så där påverkade inte kolhydratförlusten nåt. Däremot tog jag en promenad tidigare vilken innehöll en låååång uppförsbacke i motvind. Pust, jag orkar inte. Snabb energi fanns inte och jag ville bara vända. Men väl uppe gick det bättre och promenaden blev 80 min lång.

Funderar på om kroppen börjar vänja sig lite nu eftersom coren funkade.. eller var det bara en slump?

Nu då, lite gos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar