tisdag 8 mars 2011

"Vänner"

Jag älskar att rensa, bli av med gammalt skräp som bara ligger och samlar damm. Nu har jag bestämt mig för att rensa på facebook. Gå ur grupper, ta bort en del foton, avsluta vänskapen med personer jag inte är kompis med. Jag är inte ovän med någon, men det är för många "vänner" jag aldrig konverserar med. Det finns även vissa med vilka jag pratat om att vi MÅSTE ses snart.. Nu 5-10 år sen vi sist sågs, inser jag att det aldrig kommer att hända. Vårt umgänge har gjort sitt och jag har så många andra vänner som går före. Tiden räcker inte längre till, det gäller att prioritera. Så nu ska jag rensa i röran.

Ni som inte blir kvar; jag gillar er ändå :) (förmodligen ingen av er som läser detta anyway).


Tillägg 10 min senare:
Haha, det blev som en sport. Målet var att komma under 100. Det blev 99 kvar!
Seger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar