onsdag 16 mars 2011

Nae that´s it!

Nu ger jag upp. Det här var inget bra. Idag är jag trött, svag och smått illamående. Hej då LCHF!

Hej då mättat fett, tror inte på dej! Du är rätt så god, men inte bra för mig! Ge tillbaka mina grönsaker, min frukt, min gröt, min normala kost!

Kanske måste man hålla ut de första veckorna, men jag pallar inte. Jag vill kunna unna mig ibland. Med lchf måste man ha nolltolerans mot kolisar. Not my style.

Mina mått är precis som när jag startade. Fuskade ju i torsdags så kanske är därför ingen minskning har skett. Vikten har jag som sagt ingen koll på men den är nog som innan den med.

Visst, ät lchf-mat en period om du är fet. Förmodligen äter du massor socker vilket inte är bättre än mättat fett, så för dig finns det flera fördelar. Men är du normalviktig och äter balanserat så fortsätt så! Träna om du vill tajta till dej.

Det är min åsikt.

1 kommentar:

  1. Jaha, det var inget att ha alltså. Skönt! då kan man köra på som vanligt. Nu kommer du kanske ha mer ork för löpningen? Det går bara bättre och bättre för min del men jag har en tid kvar till mitt mål :)

    //Sandra

    SvaraRadera