söndag 13 mars 2011

Tortyr!

Jag gillar att tortera mig själv. Bakade de allra godaste bullarna idag, Leila-bullar. De är så fantastiskt goda, speciellt nybakade. Men de är inte lchf. Nej. Så jag packade hälften i en påse, gick och besökte Therese och Viktor, och gav som inflyttningspresent, ett halvår för sent. Resten luktade jag på och stoppade i frysen.

Glömde fota innan packning så gissa hur goda de ser ut utan plast framför näsan!

Som substitut till bullätning köpte jag mig en skvallertidning, Se&Hör, och se på fan, ännu ett prenumerationserbjudande som skapat för mig! 10 nummer + EN VÄSKA! för 149! Jag behöver verkligen en ny väska, och den här var rätt snygg ju. Köper skvallertidning typ en gång per år så det var ju jäkla smart drag av mig att göra det just idag. Prenumerationen är given!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar