torsdag 24 mars 2011

Liberoklubben

Va dåligt! Jag har förutom två paket från deras största konkurrenter varit trogen libero sen Leon kom till jorden. I nästan åtta månader har jag köpt deras blöjor och sparat poäng för att använda i deras poängshop. Nu tyckte jag att jag borde fått ihop lite poäng att handla för så jag gick in i shopen och kollade. Det visar sig att jag har råd med ett par sockor eller en ful tunn mössa eller en handdocka typ trasa eller en värdecheck eller en pekbok (helt ok) eller en sängmobil (men det har man ju redan). Jag tycker det är dåliga varor. Trodde man skulle kunna få nåt användbart typ var fjärde månad, men nej. Det enda jag vill ha i den där shopen är en pyjamas, men för att få den måste man samla poäng i ett år ungefär.


Blöjor är dyrt! Har ju lagt ut skitmycket pengar för alla paket och så får man nåt värt en femtilapp. Nä, kanske skulle köpa Willys egna blöjor istället och köpa grejer för pengarna jag sparar. Då får jag mer än en mössa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar