tisdag 15 mars 2011

Rosenrot

Är rosenrot ett mirakelmedel? Jag rensade medicinskåpet häromdagen och hittade en påse med rosenrotpiller. Fick ju inte äta nåt slags läkemedel under graviditet och amning så nu har de legat där ett och ett halvt år. Såg att de går ut om några månader så det var väl bara att börja knapra. Mirakel! En riktigt energifull promenad med barnvagn och uppförsbackar igår. På kvällen var jag superpigg. Brukar somna senast till Big Brother som jag kollar på i sängen. Nu lade jag mig där och kollade på tv redan 20.30 och var fortfarande pigg 23 när Biggan slutade. Somnade väl vid 00.

Idag vaknade jag innan Leon, very ovanligt! 06.30. Pigg. I och för sig väldigt ovanligt att Leon inte vaknat tidigare också. Nån gång mellan 5 och 6 brukar han ropa efter välling för att sen somna om någon timme, men icke idag. Härligt!

Är rosenrot ett sånt mirakelmedel?? Eller är det att jag kommit in i lchf:n nu? Eller kanske en kombo? Intressant! Vi får se hur jag funkar när jag slutar med lchf och fortsätter med rosen.. Är det rosenrotens förtjänst så borde alla äta det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar