söndag 13 februari 2011

TRÖTTTTT

Shiiit va trött jag är! Satt uppe med Josefin, åt gott, kollade melodifestivalen och pimplade vin.. Vi la oss strax efter 23, trötta! Jag lånade ut vår säng till gästerna och låg själv på en madrass på golvet i Leons rum. Inte för att det fick mig att sova sämre, nej tvärtom, av att bara lyssna åt Leons håll, kunde höra att han andades och somna om, istället för att behöva gå in till honom och kolla. Men vinskallen störde min sömn, plus att Leon promt skulle upp klockan 6. Sooooova skrek mina ögon.

Nu har det gått sex timmar och det närmar sig lunch. Josefin och Oliver har precis åkt hem och jag är ganska pigg. Kanske skulle ta mig en promenix.. 11,5 minus just nu och min gräns går vid 10. Hmm, väntar en smula. Först lite mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar