fredag 25 februari 2011

MEN så lämpligt

Min hy åldras. Det känns som barnafödandet gjorde mitt ansikte tio år äldre. Torr och blek och SLAPP! Inte bara är det mage, rumpa och tuttar som blir slappa av graviditet och amning utan även fejjan. Så jag har precis avslutat mina två tidningsprenumerationer som jag varken har tid eller ekonomi för och bestämde att jag istället ska lägga de pengarna på bra ansiktsprodukter. Just då dimper nästa prenumerationserbjudande ner i brevinkastet; tidningen "mama".


Och vad innehåller det? JO en rengöringslotion, en ansiktskräm och en foundation från Decléor!!! HUR kunde de veta att ja behöver just detta just nu?? Behöver alla nyblivna mammor det? Jag föll såklart för erbjudandet.. tre tidningar och allt det där för endast 59 kronor plus porto, typ 90 spänn. Som hittat! Så lämpligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar