måndag 21 februari 2011

Helgens ups and downs

Tror inte mobilbloggandet var min grej.

Helgen har passerat med upp-och nedgångar. Resan hem gick hyfsat bra trots trasig AC. Hem var lite sämre men vi kom i alla fall fram. Vi är så trötta på den där bilen nu så snälla mekonom laga ACn så att vi kan sälja iväg den nån gång!

Det går bra ändå, säger Leon.

Kul att träffa mamma och Lasse i alla fall, två invalidos, en halt och en med propp. Leon fick en riktigt snygg piké från nyöppnade Gant-butiken.


Fick en bekräftelse på att det var rätt att stanna hemma från Stockholm för några veckor sen. Leon sov som en stucken gris. Vaknade hela tiden och skrek till och från fram till 03.30 första natten. Jag var så glad att jag hade Andreas då och att det var just mamma och Lasse vi var på besök hos. Hade varit jobbigt att störa någon annans nattsömn. Andra natten var lite bättre, men inte bra. Skönt att vara hemma igen.

Melodifestivalen kollade vi såklart på.. typ en timme, sen slockande jag i fåtöljen och gick och lade mig 21.30. Sååååå trött. Men jag hann tycka att Vargas låt var riktigt bra, skön att lyssna på men inget att skicka till Europa såklart.

Åter hemma igår kväll käkade vi pizza och kebab och åt godis för fjärde dagen i rad. Inte en endaste promenad på hela helgen så nu har vi lite förråd att tömma. Kul att det är så varmt ute som hjälper oss på traven.

Life is wonderful!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar