tisdag 8 februari 2011

Förbannade apparat!

Köpte min eftertrånade Ipod Shuffle till slut, som inte blev en Ipod Shuffle utan en mp3 Grundig. Säljaren sa att den var precis lika bra plus att det inte alls var lika krångligt att ladda den med musik som en Ipod. Yeah right! Fan va komplicerat det ska vara! Om jag var en laglydig människa som gärna betalar minst 10 kronor per låt skulle det säkert inte vara några problem. Men jag har inte lust att betala lika mycket för musiken som för apparaten, så jag försökte ladda ner från ett program jag använde för några år sen. Den visar sig vara nedlagd just för att den inte är laglig. Nähä, får väl hitta nåt annat program, SVÅRT! Fick springa utan musik även igår och imorgon är det åter dags för en liten runda, musikfylld eller musiklös, det är frågan det. Hjälp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar