torsdag 3 februari 2011

Packa packa packa. Choklad choklad choklad.

Jag måste packa ikväll för imorgon vid 9.30 åker vi till Stockholm. Sitter i soffan och har ingen som helst lust att packa. Det enda jag kan tänka på är choklad! Jag är chokladsugen chokladsugen! Jag vill inte packa, hatar att packa. Varför gör jag det? Tror det mest handlar om att jag är rädd att glömma nåt viktigt. Men hur viktigt kan det vara om man glömmer det? Det finns väl lösningar på allt. Det är ju inte så att jag ska utomlands och glömmer passet hemma. Jag kanske glömmer en deo eller en strumpa. Är det hela världen? Eller är det för att jag hellre vill äta choklad än att packa? Nej, nu packa så kanske jag glömmer chokladsuget.


VS




?

1 kommentar:

  1. Tack Helena, snäll du :) Men det är lite jobbigt att vara vikarie och åka hit och dit hela tiden också...men man måste ju börja någonstans! Ha så kul i Stockholm nu!

    SvaraRadera