fredag 4 februari 2011

Inställda veckan

Ja jag kom på hur man kan sammanfatta den här veckan; "den inställda veckan". Alla mina dejter har blivit inställda. Hur kommer det sig?? I måndags skulle jag träffa tre från mammagruppen på lunch. Först blev en av mammorna sjuk, sen blev en av sönerna sjuk. Två kvar så vi bestämde att sjuta upp lunchen till en annan dag. I onsdags skulle jag ut och dricka öl med Linda-Marie och Bettan. Linda-Maries dotter och även hon själv blev sjuka och Bettan föreslog nästa onsdag istället. Ok sa jag. Igår skulle en tjej komma och prova mina skor jag lagt ut till försäljning, men hon fick förhinder. Och nu magsjuka och traktorkrock samt vår fina skitbil förstörde inte bara dagens tjejträff utan även resten av helgen. En olycka kommer sällan ensam säger man va? Virus, go away!

Men jag är nöjd med veckan ändå, för man ska väl vara tacksam för allt gott man trots allt får?! En halvdålig massage i måndags, en kinkig Leon på babysimmet igår och en riktigt blåsig promenad idag. Blir det en god lördag med lagom dos godis och gott vin så ska jag inte vara bitter.



Okej, Matilda och Tintin kom ju faktiskt på Leons halvårsdag.. det finns alltid undantag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar