lördag 26 februari 2011

Jahopp

Hemma ensam med Leon och Wilma, Andreas ut och kollar matcher.. han är en sportnörd. Så är det bara. Även om jag tycker det är sjukt tråkigt att skåda sport (bortsett från LHC och Sverigematcher) så tycker jag det är lite manligt att vara sportintresserad.. så hellre det än nåt annat konstigt, typ fågelskådning.

Nej varför jag skriver är för att jag måste få tiden att gå. Klockan är bara 17, Leon ska sova 19 och efter DET kan jag sätta mig ner med min godisskål. Jag köpte så lite idag och har redan provsmakat några bitar så det är knappt nåt kvar.. måste uppehålla mig med annat. Leka lite med Leon men inte konstant i två timmar.. blogga lite, ja.

Melodifestival ikväll då. Så trevligt. Jag har ingen aning om vart det är ikväll och inte heller vilka som är med och tävlar. Har inte hängt med i kändissvängen den här veckan, såg inte ens vem som åkte ur Let´s Dance igår. Olikt mig. Däremot missar jag inte en sekund av Big Brother. Helt stört program, men sjukt underhållande!! Tycker jag! Jag blir underhållen och FAST!

Kanske borde kolla på nyheter istället..
Nej, det roar mig inte.
Vasaru? Egypten? Libyen? Vaäremärä?

HA HA HA HA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar