lördag 2 april 2011

Lovely lördag!

Känner mig på topp idag. Igår kväll var Leons farmor och farfar barnvakt så att jag och Andreas kunde gå på restaurang på tumanhand. Det var mysigt. Vi startade med att inviga Olearys uteservering med varsitt glas rött. Mycket fint satt de. Klockan åtta hade vi bokat bord på wobbler, tur det för det var fullsatt. Fin och trevlig restaurang och mat som smakade påkostad. Vi åt oxfilé med amaronesås, fint som snus.

Idag jobbar Andreas hela 3,5 timmar, nästan ovärt. Trots lite regn i luften var det skönt att ta en sväng med vagnen. Vi gick till Ica och köpte grejer till kvällens tacopaj samt GODIS!! Färskt var det dagen till ära. På vägen hem tänkte vi att vi skulle kolla in bytardagen för att se om det fanns nåt bra att ha till Leon. Men fy fan va trångt och folkfyllt det var, vi vände i dörren. Bra, kanske sparade en krona.

Nu har vi precis ätit lunch och jag måste ladda för eftermiddagens långpass, 55 min jogg. Inte joggat så länge sen jag gick på mellanstadiet, men jag ser fram emot det. Och OJ va värd jag är godis efter det!

Nu kaffe och krypträning. (Leon drar sig framåt på mage och en gång rumphas åt sidan)

Önskar er alla en trevlig lördag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar