tisdag 5 april 2011

Leon 8 månader

Lilla Leon åtta månader. Min stora kille! På två månader har han vuxit fem cm!! Shit! 10,4 kilo och 74 cm. Stadig kille. Enligt nån tabell som förutspår hur lång han ska bli stannar han på 184/185 cm, perfekt! Men kan man verkligen veta sånt redan nu? Ja vi får se. Spelar inte så stor roll. Alla längder är bra längder :)

I helgen ska Andreas ha patent på Leon, och jag ska vara ifrån honom två hela dygn! Längsta innan är typ 18 timmar då vi var på bröllop och fick en barnfri bröllopsnatt. Eller vi var bara gäster. Men två dygn, hmm det kommer både bli skönt och tomt. Men mest skönt, ska ju göra så mycket under tiden. Först hem till mamma och spendera fredag kväll och natt, första ostörda natten sen Leon kom. På bröllopsnatten störde mina sprängfyllda bröst mig så där var det ingen lugn och ro. Men nu kan ingenting störa. På lördagen väntar tjejdag med gamla gänget från högstadiet, ett gäng på sju varav sex blivit mammor senaste åren. Alla behöver alltså komma ifrån och ha kul! Först blir det knytislunch hemma hos Kristin vilket följs av middagslagning, vindrickning och massa pladder hemma hos Julia. Sen får vi se vart kvällen leder, ut på Harrys eller in i dimman.. Vakna kommer jag i alla fall göra på pappas soffa. Då vill jag ha frukost!! Sen är det hemfärd mot mina älsklingar igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar