tisdag 12 april 2011

Ihop med Mr Laundry

Jag har det så bra! I hur många hushåll har mannen huvudansvaret för tvätten? Eller rättare sagt hela ansvaret?! Jag tvättar aldrig! Andreas tvättar en gång i veckan hela familjens kläder, inte en suck någonsin har han yttrat. Han springer glatt upp och ner till tvättstugan i några timmar varje vecka. Lika glad för stora som för små omgångar. Han är fantastisk! Sen är det jag som viker, men det är nog säkrast så att jag får högarna precis som jag vill ha dem. Det ska vara rätt och snyggt i skåpen.

Jag har inget emot att tvätta, det skulle till och med vara kul om det var så att vi hade en tvättsuga i lägenheten.. men att springa ner ut in och upp med massa tvätt, passa tider och så vidare ogillar jag skarpt!

TACK A, du är grym!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar