onsdag 11 november 2009

Pink rocks!

Hemma igen efter ett dygn i Stockholm. Ligger i sängen med min godispåse från Hummelsta godisstopp. Jag vet det är bara onsdag idag men har man vägarna förbi så är det ursäkt nog.

Jag har ALDRIG lyckats köra rätt i Stockholm, varken med karta, skyltföljning eller förklaring av väg. Det enda som funkat är att ha Tessan på tråden som guidar mig heeeela vägen fram. Men denna gång hade jag GPS - nu jäklarns ska jag chocka Tess. MEN bara nån mil innan ankomst är det ombyggnationer och GPS:n blir helt förvirrad. Två långa extravarv kör den med mig innan jag ger upp och ringer Tessan och strax är jag på rätt väg. Men det ska inte ta tre timmar att åka dit från Örebro till Lidingö!!! Arg

I alla fall så fick jag träffa Emma 2,5 år för första gången på nästan två år! Gudomligt söt med stora bruna ögon och sagolikt ansikte. Vilken unge! Go o glad dessutom!

Men vad jag vill komma till är att Pink är så bra! Hon är inte bara cool och kommer med hit efter hit. Hon är en riktig stjärna. Hon kan leverera. Hon kan sjunga. Hon sjunger med känsla så att man blir helt tagen. Henne skulle idoldeltagarna lära sig mycket av! Och en till som kan lära sig av henne är: Madonna! Pink är så mycket mer stjärna än henne. I alla fall live! Fan va bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar