lördag 21 november 2009

Mår bäst!

Igår blev det redigt fredagsmys med godis och diverse snax. Och i detta hushåll kan vi det där, men verkar aldrig lära oss konsekvenserna.

Jag åt
jag njöt
jag mådde illa.

Gick å la mig efter idol för att kurera och för första morgonen på över en vecka hade jag inget att gå upp till. Inget klocka ställd, inga tider att passa. Ledig lördag!

Halv åtta vaknar jag, utvilad och mår hur bra som helst. Jamen då är det bara att stiga upp då. Gjorde´t och har en underbar lördagmorgon!

En bidragande faktor till detta strålande humör är att jag ska till Linköping idag och träffa Henrik, min bror som är bosatt i Portugal. Vet aldrig när vi ses nästa gång, tidigast i sommar :C Detta faktum är skit men det är bara att gilla läget. Får va glad att jag har en bror, och världens bästa sådan!

Ses snart!!!!!!!!!!!! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar