onsdag 18 november 2009

Några timmar över

Konstigt det känns att ha extra tid på morgonen man bara kan spendera hur man vill. Vi gick upp åtta för att ta en promenad innan frulle, men just när vi började knata kom det förbaskade regnet. Vi vände om, in i stugan för kaffe o frulle. TRE timmar kvar tills jag började jobba. Vad ska jag göra med tiden?? Städa ska jag göra imorgon på min halvlediga dag. Inget fix o don att göra heller. Bloggar väl lite då. Så, då va d gjort.

Och i denna stund skiner solen ute och en höstpromenad ser riktigt mysigt ut. Men nu är det bara en timme kvar till jag ska åka.. så den prommen får bli en annan dag.

Jag är i alla fall helt ostressad och en gnutta harmonisk nu. Tid på morgonen is tha shit, och Snart är det helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar