torsdag 14 juli 2011

Upprättelse

Angående mitt förra inlägg ska jag klargöra att det var lite på skämt. Inte delen som rör mig och inte delen som rör fotboll och flera timmars surfande, men delen om det viktigaste här i livet. Men jag antar att ni förstod det. Andreas är en fantastisk pappa, sambo, husse, bror, son och kompis. han är nog bättre än de flesta när de gäller relationer. Hur man beter sig i dem. Han är en sån fin människa och är aldrig otrevlig.. om inte människan han är det mot verkligen förtjänar det. Han är alltid trevlig, till och med mot mig. Annars är det ju lätt att den man lever ihop med får ta den andres vardagsissues, men inte jag inte. Ytterst sällan. Ja att leva med Andreas är inte svårt, förutom att jag ganska ofta får berätta samma sak fyra gånger för att han påstår sig aldrig hört om det förut. Men det får jag nog lära mig att stå ut med, han står ju faktiskt ut med mig vilket är femtio gånger värre. Älskar dig Andreas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar