tisdag 12 juli 2011

300!

Inlägg nummer 300! Bra va!? Men kanske inte så underhållande för jag har inte så mycket att blogg about. Skulle ha åkt till Linköping imorgon egentligen men det var så skönt att komma hem till vårt eget place efter en vecka utomlands, komma tillbaka i rutiner, matlagning och balkonghäng, så jag stannar ända till fredag. Då blir jag borta en knapp vecka för att sen komma åter till man och att lämna lilltroll och lillgris till svärföräldrarna för att dra på bröllop i Stockholm. Bröllop och hotellnatt utan barn och hund som väcker med skrik och snarkningar. Fan va nice! Ser fram emot det som fan! sen blir det återigen Linkan i tre veckor med brorsbesök, 1-årskalas och 60-årspartaj. Mycket kul! Därefter är det bara 10 dagar kvar till vår efterlängtade Parisresa. Bara jag och Andreas, öl och nötter, hotell med frulle och ett spännande franskapratande. Elva år sen jag bodde där så vi får se hur mycket som sitter kvar. Tur som det är så vet aldrig Andreas om jag pratar bra eller dåligt eftersom han bara kan säga "kvadonk" på franska.. och inte ens det vet han riktigt vad det betyder.

Bonne chanse!

1 kommentar:

  1. Tack Helena!! Kul att läsa att ni haft en bra resa!! Ni verkar ha det så fint tillsammans..Kram

    SvaraRadera