fredag 15 juli 2011

DATORHELVEEETE!!

(Nu kom jag hem från Linköping och upptäckte att det här meddelandet aldrig publicerades.. så jag gör det nu, fem dagar senare)

Att vänta är det värsta jag vet. Det tar min dyrbara tid, och handlar det bara om tio sekunder i taget kan jag inte göra något annat under tiden. Varje sekund är dyrbar i en snart ettårings mammas liv. Så därför har jag god lust att slänga ut datorjäveln genom fönstret nu. Så fort jag ska byta sida eller skrolla lite ska jag behöva vänta. Igår när Leon sov sin lur skulle jag fixa massor på datorn men hur mycket hann jag? Inte ett jävla piss!!!
Ok nu har jag avreagerat mig lite så över till något roligare. Vädret. Åker om några timmar till Linköping i 5-6 dagar och vädret ska bli alldeles strålande! Grått mol, grått moln med regndroppar, grått moln, grått moln med regndroppar osv. Lovely. Men imorgon ska det tydligen bli halv sol halvt moln.. BRA! Okej det var ju roligt.
Vad är kul då? Bröllop nästa helg. Vänta ska kolla vädret.. ja enligt yr blir det grått moln med regndroppar, men det tror jag faktiskt inte på. Yr har blivit skit, de ändrar sina prognoser varje dag.. så 23 juli blir det strålande sol!
Vad jag låter pms:ig idag. Jag kanske är det, men nu är det dags för en humörsvängning uppåt. Bästa sättet att bota ett dåligt humör är att titta och tänka på den bästa och finaste i hela min värld :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar