fredag 22 juli 2011

Stackars brudpar

Imorgon ska vi till Nacka på kusin Lukas och goa Karins bröllop. Det ska bli jättekul då min släkt är med, mina kära kusiner och roliga mostrar med partners. Jag gillar verkligen min släkt. Den är rolig tycker jag. Mina kusiner träffar jag mer än min egen bror och mina mostrar är alltid kul att träffa. Synd bara att vädret ska bli skit. Regn och regn och kanske lite åska. Mest synd tycker jag om brudparet som får ett vått bröllop, men lite synd tycker jag också om mig själv som blir ful i håret av fuktigt väder. Jag klippte mig i förrgår och blev rätt nöjd när jag själv fixade det efteråt. Alltid när jag går från frisören är jag så förbannat missnöjd. De fattar liksom in hur jag vill styla det. De fönar uppifrån och ner så att jag ser ut som ett ägg, och mitt ansikte blir verkligen störtfult i den frisyren. Nä måste in lite volym i det. Ja det var en parentes. Tillbaka till bröllopet. Jag fixar håret på mitt vis, men när luften är fuktig viker sig håret och jag ser snarare ut som att vara ute på powerwalk än att vara på bröllop. Stackars mig va? Ja det är tur att det inte är jag som gifter mig.. alla behöver inte titta på mig. Superkul ska det bli i vilket fall som helst.

Idag fick vi sovmorgon. Leon sov till, hör och häpna, SJU!!!! Lovely! Och idag ska jag skaffa mig en Iphone!!!!!! :D Men först en sväng till familjen Rönnqvist. Bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar