torsdag 21 juli 2011

Nattning

I väntan på att troll ska somna så bloggar jag lite. Hans nattning har inte direkt blivit bättre på sistone. Om det beror på nån slags fas eller på att vi reser fram och tillbaka hela tiden vet jag inte, men det jag vet är att det tar på krafterna. Men belöningen kommer när han somnat - ett glas vin på balkongen.. och lite godis :) Skönt att Andreas är hemma efter att jag haft sex mer eller mindre misslyckade nattningar på raken. Nu får jag lite egentid vid datorn, och det är ju alltid najs.

I alla fall så har Leon börjat GÅ!!!! Skithäftigt är det! Eller att han har börjat gå kanske är fel ordval.. men han har gått 5-6-7 steg många gånger fram och tillbaka mellan oss. Jag har faktiskt hela tiden trott att han kanske blir lite sen med gåendet.. eller i alla fall minst 13 månader.. vilket inte är sent i och för sig. Jag läste att just 13 månader är snittet. Men vad spelar det egentligen för roll när de går.. det viktiga är att de går, och det är skithäftigt när det än händer!

Nu hörde jag Leons dörr gnissla så kanske är det vindags :) Skål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar