tisdag 17 maj 2011

Inte Hovsta

Nu har vi varit på visning. Två fräscha bostadsrätter skulle vi kolla på, två potentiella mellanboenden med 4 rum och uteplats. Men fy satan va lång en mil kändes helt plötsligt. En mil norr om city ligger Hovsta, men kändes som fem. Vi kollade på bara på ena huset. Hade det legat närmre hade vi nog varit seriöst sugna på det, men nej, jag vill inte bo på landet. Då vet vi det.

Idag var mamma och Lasse här och vi överraskade Andreas med lite födelsedagsfirning, han fyller på söndag. En cykel blev presenten. Äntligen får jag ha min i fred och i sommar ska vi ut på familjeutflykter då Leon får sitta i sin nya cykelsadel/stol. Va mysigt!

Annars har jag nån j-vla magkatarr som inte blir bättre. Hur kan man ha stressmage när man inte stressar?? Visst har jag mycket i huvudet, men stressad känner jag mig inte. Jag gillar ju att ha mycket.. så länge det inte är svåra saker.. men min mage säger ifrån. Ta det lugnt! Idag var det så illa att jag trodde jag skulle kräkas, kände mig magsjuk. Men det gick som vanligt över till slut.. som tur ÄR! Fan jag måste nog börja jobba eller nåt. Göra mer. Nej, göra annat. Ja, göra mer än att bara vara mamma. Men jag mår skitbra för övrigt. I huvudet men inte i magen.

Men men, nu fokuserar vi på det som är bra. Då mår vi bra. Jag mår bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar