tisdag 3 maj 2011

Glömde tänka peppar peppar

Igår kväll när jag skulle sova tänkte jag tacksamt Va bra Leon sover numera, vaknar aldrig på natten utan att kunna somna om. Skönt, för jag är så trött och ska sova såå skönt inatt! Tji fick jag, glömde ju tänka peppar peppar. Han vaknade första gången 00.30. Var pigg och arg, ville inte somna om. Du får väl lite välling då (han äter inte på nätterna sen fyra månader tillbaka, endast tidig morgon).. sen somnade han om. 04.00 var det dags igen. Ännu piggare, ännu svagare vilja att somna om. Ät lite välling så att du blir nöjd och sov några timmar till. Han åt, somnade men vaknade igen 05.30. Då var det bara att stiga upp. Lustigt nog känner jag mig pigg, och som tur är fick jag frukost i världsklass då Andreas bakade hälsobröd igår kväll. Tack, det var fruktansvärt smakligt!

Sen måste jag berätta om min kusliga dröm inatt. Drömde att Leon ropade från sin säng, jag gick in och där var han i fullt sjå med att hoppa i sängen. Jag blev lite skraj eftersom Leon inte ens kryper och plötsligt kunde han hoppa i sängen. Jag fick honom iaf att somna om och nästa gång han ropade var han uppe och gick. Det här låter säkert som en rolig dröm, inte alls kuslig, men det var skitläskigt att han var så vuxen. Han betedde sig som att han var 5 år, men såg ut som han gör nu. Han var lite som bebisen i Stephen Kings skräckis... Jurtjyrkogården va? Jag var rädd för honom. Tack för att du väckte mig från denna mardröm min son!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar