söndag 1 maj 2011

Glesare inlägg

Är inte lika flitig som vanligt med mina inlägg. Det beror på att lilltrollet aldrig ligger/sitter still. Han försvinner snabbt som attan ur ögonvrån alternativt hittar på nåt bus. Jag kan alltså inte sitta still tillräckligt länge för att hinna uppdatera bloggen.

Några smakprov:

Dragit bort listen vid balkongdörren


Jag satt i soffan med datorn i knät när jag hörde krukan falla, jag bokstavligen flög upp, hoppade över ryggstödet på divanen och fångade den innan den ramlade i golvet. Leon stod och höll i ett av bladen med ett stort flin.


Snabbt som en vessla glider han ut på balkongen..


Har precis plaskat klart i Wilmas vattenskål


Möblerar om i diskmaskinen


Drar gärna ut sladden när jag ska baka

Så äntligen har jag fattat vad folk snackat om, att det inte är en lugn stund. Men jag tycker bara det är kul, kul att han rör sig, kul att han kan göra mer, kul att samspela med honom på en högre nivå. Visst skulle det var skönt om han satt still en stund, men som tur är sover han ju fortfarande två gånger per dag så att jag får tid att samla krafter, att greja utan att behöva ha ögon i nacken.

God tid att barnsäkra hemmet..
Lots of love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar