torsdag 11 mars 2010

Öl!

Sen jag blev gravid har jag inte varit sugen på, inte haft en tanke på, alkoholhaltiga drycker som öl och vin. Jag gillar verkligen båda dryckerna, tycker det är sanslöst gott med en öl i solen på sommaren eller ett glas rött på fredagskvällen.. eller varför inte mitt i veckan nån gång!? Men som sagt sen den dag jag såg plusset på stickan så har jag inte blivit sugen, inte velat dricka (naturligtvis), inte blivit ett dugg frestad när andra tagit ett glas. Det har varit som att äta gräs, helt enkelt inte tilltalande. Fram till igår!! Vädret var fint, solen sken och värmde. Andreas hade en kompis på besök och de tog några öl innan utgång. Det såg såååå gott ut! Oj, vad sugen jag blev! Men jag fick sitta och titta på och proppade i mig toblerone som substitut. Nu Lääängtar jag till augusti/september då jag kanske kan ta den där kalla goa ölen i den varma solen på uteserveringen. SLURP!..ahh..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar