fredag 26 mars 2010

Bebisar!!

Det ploppar ut ungar runtomkring mig som aldrig förr. Malins lilla Madeleine var det senaste tillskottet, tittade ut inatt, så fin, så söt, så go, så efterlängtad. Bettans Tuva kom för två veckor sen, oj va fort det går, känns som igår. Samma adjektiv för henne ;). Förutom Malin o Bettan som jag känt i stort sett hela mitt liv har ett antal fler bebisar anlänt i min närhet nu i mars, dels har jag faktiskt fått en ny kusin! Helt galet! Trodde jag fick min sista för 20 år sen, men Örjan still going strong, 50 år gammal.. lite knasigt tycker jag, men är glad för hans skull.

Även några ploppisar tidigare i år och för varje nykläckt liten varelse mångdubblas min längtan efter mitt och Andreas eget barn. Längtar sååå!!!! Men i fyra månader till får jag se till att njuta av min graviditet och längtan efter barnet i magen är helt fantastiskt i sig. Vi ses i juli min lilla prins!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar