tisdag 2 mars 2010

Den puttar

Jag tror jag känt den... honom (IT´S A BOY!) röra sig. Det kändes som att han puttade lite på sin husvägg, men det kan ha varit något annat. Vad vet jag inte :) Lite senare kändes det som han kittlade mig lite med fingertopparna. Mysigt. Men de som säger att de känner första riktiga sparken i vecka 18-20, vilket jag läs på nåt forum, vet jag inte om jag tror på. Kanske kan det va så himla olika? För mig kommer det inte kännas som en riktig spark på flera veckor i alla fall. Tur det kanske, eftersom han ska bli fotbollsspelare är nog inte kickarna att leka med ;)

1 kommentar:

  1. Mäh hallå!? Hur kunde jag missa det? Har varit dålig på att kika in här, märker jag! Stoooort grattis tjejen! Vad kul! Ni har något stort framför er, det finaste som finns. Många kramar!

    SvaraRadera