måndag 15 mars 2010

Com Hem är svin!

Det är jobbigt att vara arg, men väldigt svårt att undgå när företag inte sköter sig! Vet inte hur många gånger vi fått ringa Com Hem för att fakturor inte stämmer. Vi sitter i telefonkö just för att de helt plötsligt höjt priset på bredbandet och för att fakturorna alltid har helt olika summor. Vi kom fram efter ca 10 minuter, Andreas berättade om våra funderingar och Moa säger "ett ögonblick". Vi väntar.. efter en knapp minut säger en röst "ni har plats 57 i kö". VAA???? Har hon kopplat bort oss, satt oss i ny kö? Förbannad blir jag. Andreas också men han är en lugn människa. Jag har så mycket jag skulle vilja säga till de där äggen, men jag är för feg.. plus att jag vet att det inte är just den jag pratar med som har gjort fel. Jag kastar mina aggressioner på Andreas istället, inte Mot honom, men ut i luften över honom. Då får jag lätta på min ilska, men det hjälper ju inte oss.
USCH för Com Hem säger jag bara!

1 kommentar:

  1. Det är inte värt att jaga upp sig över de där inkompetenta mupparna. Helt sjukt att de inte kan få NÅNTING att funka som de utlovat.

    SvaraRadera