fredag 15 januari 2010

Vilken 30-årsdag!

Oj vilken dag, underbar dag! Började med skönsång från min älskade, ja må du leva och frukost på sängen. Fick då min "lilla" present - en ansiktsbehandling, underbart!

Upp och baka och förbereda inför middagen. Halv tolv kom Tilda och Kim med fina lila orkidén och inte minst Biljetter till BOUNCE!! Jag och Tilda till Stockholm 23 april för å se ett av Bounces sista uppträdanden, häftigt, skitkul!

Fortsätta baka och iväg till jobbet för att bjuda på födelsedags- och slut-på-vikariat-cheeseake. Av dem fick jag presentkort på behandling på Spahuset - fan va skönt!!

Hem o fixa det sista till middagen. Vid 18 kom Andreas föräldrar och syskon.. eller ska jag säga mina svärföräldrar, svåger och svägerska. Hahaha, nu är jag ju 30 så jag kan använda såna vuxna ord, haha. Ja, nu kom i alla fall chocken. Jag fick den "stora" STORA presenten. Andreas har blivit galen. Han gav mig en Kitchen Aid!!!!!!!!! Ja, svärpersonerna var med på ett hörn av den, men ändå!! De är inte billiga!! Men jag älskar den! Bäst och finast! Precis som min egen Andreas!

Ja, det var den dagen.. men det är långt kvar innan jag är färdigfirad. I eftermiddag drar vi till Stockholm för att gå på musikalen Hairspray och bo på hotell. Efter frullebuffé imorgon drar vi vidare till Linköping för att jag ska bli firad av familj och släkt, och innan vi återvänder till Örebro och Kitchen Aid kommer mina tjejkompisar på födelsedagsfika.

Sen är det slut. Jag är då slut, men en mycket lycklig 30-åring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar