lördag 9 januari 2010

Frukost

Jag ääälskar min nya frukost som jag började med på nyårsdagen. Består av en skål med fruktsallad, nötter, frön och yoghurt, detta kryddat med ingefära och kanel. Jag älskar den inte bara för att den är så otroligt god, uppfräschande, nyttig och mättande, utan mycket för att jag KAN äta den! Sen min magkatarr för tre år sen har jag inte kunnat äta yoghurt alls och inte äta nötter på fastande mage utan att få frätande känslor i magsäckstrakten. Men nu kan jag det!! Ingen ont, bara gott!!

Lördag by the way, jag är ledig, Andreas är ledig. Jag önskar vi kan fixa ordning vår klädkammare. Köpte grejer till den, stång och hyllor, i måndags så nu ska de bara upp. Undra om jag ska väcka honom.. nej jag låter Wilma göra d, hehehe "Ta husse!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar