tisdag 26 januari 2010

liten svacka

Sitter och försöker skriva ihop ett PM till C-uppsatsen.
Var nyss ute med Wilma på promenad.
Båda grejerna är jobbiga, tråkiga och omotiverande. PM:et har så tråkig inriktning, så ointressant.
Det bara måste göras.
Att gå ut med hunden är kallt, tidskrävande och dötrist.
Men måste göras.

Känner att jag måste ha nåt att se fram emot.. men när ska tid till det finnas? Denna termin.. eller dessa första fem veckor iaf är verkligen på heltid. Har inte tid för något annat än måsten. Måste ur denna svacka!

3 kommentarer:

  1. ATT SE FRAM EMOT; mathilda och helena på ett besök till Loka! Innan dess vill jag ge förslag till att gå ut o käka alternativt se en bio. Att se fram emot förslag!!

    SvaraRadera
  2. Loka ser jag mycket fram emot!!
    Dock tror jag d hela beror på att jag inte ser nåt slut på denna f-cking delkurs!

    SvaraRadera
  3. jag hajjar fullkomligt!!! men tänk, efter det så e du nästan klar!!!! o då börjar livet!!!

    SvaraRadera