fredag 22 januari 2010

Fel sms

Upptäckte precis en rolig sida där folk lägger upp sms de skickat fel, haha.
Några exempel:

Till: Pappsen
Sms: Hade oskyddat sex med Tobbe igår. Fan vad jag ångrar mig. Det går ju rykten om att han har klamydia. Kan inte du bli med när jag ska testa mig? Vågar inte gå själv.
Svar: Det är nog bäst om du pratar med mamma om det här.

Sjuuukt pinsamt!

Till: Blind Daten
Sms: Ärligt talat, han ser ut som gorilla och äter som en gris! Känns som jag är på Zoo!
Svar: Inget

Ooooops, stackars date!!

Till: Farsan
Sms: Såg hur du tittade på min kuk genom byxorna i går. Jag blev nervös att någon skulle märka det. Tänk vad pinsamt det skulle bli.
Svar: Har du blivit knäpp?

Ajdå..

Till: Chefen
Sms: Fan pallade inte jobba i dag så jag sjukade ur mig. Kom över så köper vi en pizza och lirar Xbox.
Svar: Du skall vara på jobbet inom 30 minuter.

Hahahahah, där fick han!

Fler kan ni läsa på http://www.felsms.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar