tisdag 28 september 2010

I have a dream..

Inspirerad av min nyfunna vän Josefin från mammagruppen har jag börjat drömma. De har ett nybyggt hus i Marieberg med stor tomt där deras två hundar kan va ute hur mycket de vill. Deras son är en månad äldre än Leon, de är gifta och har bra jobb. Jag vill samma! Sonen har jag redan. Jag har en man jag vill gifta mig med, men är fortfarande ogift. Jag har en underbart go hund, men saknar en lekkamrat till henne. Vi har inget hus och inga jobb än.

SÅ, vi får nog börja med att skaffa en god ekonomi så att vi har råd att gifta oss. Sen köper vi ett nybyggt hus i Marieberg eller Adolfsberg med stor tomt. Därefter köper vi en frallavän till lilla Wilma och lever lyckliga i alla våra dar!! :)

The secret.. för er som vet vad det innebär.. fråga mig om några år så kommer du se hur mitt liv ser ut då.. :)

1 kommentar:

  1. Hej!

    Förstår dig precis, eftersom jag alltid velat bo i STORT fint hus...men drömmar är ju alltid bra och ha. Och som du skriver så har man ju en HEL del annat som är viktigt i livet.

    Ha en bra dag//Anna

    SvaraRadera