lördag 25 september 2010

Jag var nog trött..

För tolv timmar sen hade jag redan somnat. Skulle bara in o lägga Leon. Han ville inte somna på en gång så jag låg kvar bredvid en stund. 01.20 vaknade jag av att han var hungrig. Haha, jag var nog trött. Jag som skulle se idol och eventuellt ta ett glas vin. Men denna extra sömn var väl precis vad jag behövde och bidrog förhoppningsvis till att jag kan vara vaken längre ikväll. Lördag är ju ändå viktigare eftersom vi har våra godisdagar då och det är ju roligare att äta godis tillsammans än ensam. Så darling, ikväll ska jag vara bästa sällskapet ;) PUSS


Tillägg:
Måste tillägga för er som undrar om jag dricker vin när jag ammar. Men nja.. jag helammar, men jag helpumpar dessutom :) Jag pumpar ut lite mjölk varje dag för att frysa in och använda när jag vill unna mig lite gott vin. Och Lars Ohly kan slänga sig i väggen. Att pumpa tar en jäkla tid. Han menar att mamman ska pumpa till 3-4 mål per dag. Jag pumpar ca 1 mål på 3-4 dagar! Jag ammar iofs samtidigt.. och jag vet att han inte riktigt hade tänkt igenom sitt förslag ;)

Men jag ammar INTE när jag druckit alkohol!

2 kommentarer:

  1. Det gjorde jag! Inte så att jag söp mig full, men jag tog ett glas vin till maten ibland. De senaste rönen säger ju att det inte är någon fara på taket. Till och med BVC sa att det var helt okej!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har ändrat mig sen sist ;) Ett glas vin tar jag faktiskt just nu :)

    SvaraRadera